بعدازاینکه باربی پوش شدی چیکارکردی؟این سوال بازرس نوراازفائزه الیزیدی بود.

نوراعادت نداشت به هیچ فردی اعتمادکندوفرهنگ خاص خودش راداشت اومعتقدبودآرایش جهت تبلیغ ومقاصدشوم هست حتی درازدواج خودوقتی پسرش عرفان به دنیاآمدنگذاشت کبری الیزیدی راببیندیاحامدالعمری راببیند.

برخورداوبافامیل برپایه عدم اعتمادبودوموجب حس نفرت میگردید.مافوق دراداره هم ازدلش بی خبربود.دوباره سوالش راتکرارکردگفتم بعدازاینکه باربی پوش شدی چیکارکردی؟فائزه الیزیدی گفت به بهانه اثبات عشق رفتم مهمانی وازهرکسی دلم نمیخواست هم چنگال گرفتم آشپزی هم کردم وسیب زمینی سرخ کردم وعکس هم انداختیم.نوراگفت باکی عکس انداختی؟فائزه الیزیدی گفت من اگرمادرت بودم هم اینجوری برخوردمیکردی؟نوراگفت مهم نیست بگوچطورروابط خانوادگی راواردروابط جنایی کردی؟چون باربی پوش بودی هرفردی سمتت میآمدغیرازاین هست؟فائزه الیزیدی گفت خاندان وشجره نامه یزیدحکم میکندصیغه موقت کنیم ودوشیزه یابرده باشیم وباربی پوش باشیم الان مدهست.خیلی هاهم بااین مسئله مشکل ندارن.